
نظر مشتریان یکی از بهترین روش برای سنجش محصول است، مشتریان بزرگی در دنیا از لایو فروش استفاده کرده اند که برخی از آنها را بررسی می کنیم
در نظر داشته باشید خیلی از سرویس های لایو فروش محدودیت های خاصی دارند و یکسری از آمار های فروش بخاطر سو استفاده رقبای برند ها، از اعلام آنها خودداری شده است اما بخوبی می توان به ارزشی که لایو فروش در دیجیتال مارکتینگ و به عنوان یک ابزار فروش پر بازده مطرح است را مشاهده کرد
Natori
چگونه Natori با پذیرش تجارت ویدیویی باعث افزایش ۱۴۱ درصدی در نرخ تبدیل شد؟ و نرخ تبدیل را 3 برابر کرده است
Natori، یک برند تولید کننده پوشاک زنانه، لباس زیر زنانه، و لباس خواب است که تصمیم گرفت تا از لایو فروش به عنوان راهی برای آموزش مشتریان در مورد محصولات خود و افزایش مشتریان جدید استفاده کند. به لطف یک استراتژی ویدئویی خیره کننده، Natori به همین هدف دست یافته است. Natori تصمیم گرفت آزمایش کند که چگونه ویدیو می تواند تعامل مشتری را افزایش دهد و به نوبه خود باعث افزایش تبدیل شود. آنها از Firework کمک گرفتند تا استراتژی ویدیویی جدید خود را در وب سایت خود فعال کنند.
۱. نظارت بر سفر مشتری و ایجاد تعامل بیشتر
تا سال 2022، Natori در خرده فروشی های پیشرو از جمله Neiman Marcus، Nordstrom، Saks Fifth Avenue، Dillard's و Bloomingdale به خوبی تثبیت شده بود. اما حضور قوی در مکانهای فیزیکی تنها نیمی از معادله بود. Natori به منظور ارائه یک تجربه خرید واقعی به مشتریان خود در فضای آنلاین بر قدرت ویدیو و لایو فروش تکیه کرد. امکان برگزاری لایو فروش در سایت، این اجازه را به این شرکت داد تا یک استراتژی تولید محتوای ویدیویی ایجاد کند و به وسیله آن بتواند وبسایت خود را به یک مرکز محتوای همه جانبه تبدیل کند.
۲. افزایش ۱۵ درصدی در ارزش سفارشات
لایو فروش هفتگی در آگاهی بخشی مشتریان این شرکت در مورد محصولاتش مؤثر بوده است. این کار از طریق تست لباس ها و اکسسوری ها در مقابل دوربین و همچنین ارائه اطلاعات محصول نشان داده شده (همراه با پاسخهای آنی به پرسشها در جریان لایو فروش) انجام شد. این رویکرد نه تنها به ناتوری اجازه داد تا آگاهی از برند را بر اساس شرایط خود به پیش ببرد، بلکه بذر توسعه وفاداری بلند مدت به برند را نیز بکارد.
۳. ارائه یک تجربه منحصر به فرد خرید آنلاین در حضور مشاور
مصرف کنندگان کالاهای لوکس به دنبال ارتباط با برندهایی هستند که مشتریش هستند، صرف نظر از اینکه در فروشگاه های فیزیکی یا دیجیتالی باشد. Natori از لایو برای برقراری ارتباطی انسانی استفاده کرد که مشتریان برندهای لوکس به آن عادت دارند. بسیاری از لایو های Natori توسط جوزی ناتوری، بنیانگذار و مدیر عامل Natori یا توسط Ken Natori، رئیس Natori میزبانی میشد. دادن این نوع دسترسی بیسابقه به بینندگان در جریان لایو به افراد پشت برند و پاسخ دادن به سوالات آنها در آن واحد، باعث ایجاد اعتماد زیادی در بینندگان شد. بنابراین تعجب آور نیست که لایو فروش Natori به طور متوسط 141٪ نرخ تبدیل بالاتری نسبت به سایر راه های فروش خود داشته است. مصرف کنندگان اغلب برای خرید آنلاین محصولات لاکچری مردد هستند. با این حال، Natori یک نمونه بارز از این است که چگونه یک برند مد لوکس میتواند از طریق لایو فروش به طور موثر بر اساس شرایط خاص خود برای کاهش ترس مصرفکنندگان و آموزش آنها از طریق محتوای معتبر استفاده کند.

👈 لینک natori
👈 صفحه لایو natori.com
Pêcheur
Pêcheur که در سال 2004 توسط دو نفر از علاقه مندان به ماهیگیری تأسیس شد، به رهبر اروپا در فروش آنلاین لوازم ماهیگیری تبدیل شده است. افزایش نرخ تبدیل 5 برابر از مهمترین دستاورد های لایو فروش برای آنها بوده است
وب سایت آنها که به 7 زبان موجود است، دارای بیش از 100000 محصول است. Pêcheur امروز 700000 مشتری و یک جامعه بسیار بزرگ در شبکه های اجتماعی خود دارد.
چالش :
محصولات ارائه شده توسط Pêcheur متعدد هستند و برخی از آنها می توانند بسیار فنی و پیچیده باشند. بنابراین درک نحوه استفاده از آنها برای مبتدیان و همچنین ممکن است برای افراد با تجربه تر دشوار است. Pêcheur می خواهد استفاده از محصولات خود را برای همه آسان تر کند! با بهره مندی از یک گروه بسیار بزرگ در یوتیوب، Pêcheur با فرم پرزنت ویدیو آشنا است اما امکانات آن برای فروش تخصصی کافی نیست. این برند می داند چگونه تعامل ایجاد کند و به دنبال کنندگان خود حس اعتماد دهد. لایو فروش مشاوره راه حل ایده آل برای نزدیک شدن به مشتریان است. مهمتر از همه، راهی برای کسب درآمد، با اجازه دادن به مشتریان برای خرید مستقیم محصولات در طول لایو مشاوره است.
راه حل :
Pêcheur برنامه Live Me Up را به عنوان راه حلی برای خرید زنده و پخش ویدیو انتخاب می کند. Live Me Up به Pêcheur اجازه میدهد تا کاتالوگ محصولات خود را در لایو مشاوره درون وبسایت به نمایش بگذارد، سپس آنها را برای بازپخش در یک صفحه اختصاصی در دسترس قرار دهد. اکنون، Pêcheur هر هفته یک برنامه زنده با برندهای شریک خود با موضوعات فنی و متنوع، میزبانی می کند.
نتایج :
صفحه "خرید زنده" دومین صفحه پربازدید در سایت است. لایو مشاوره اجازه می دهد تا جامعه ی Pêcheur بیشتر تعامل ایجاد کنند. با پخش یک لایو در هفته، Pêcheur یک قرار هفتگی برای مشتریان خود ایجاد کرده است. اجرای این استراتژی جدید به Pêcheur اجازه داده است تا نرخ تبدیل خود را 5 برابر کند. پخش مجدد همچنین فروش را تسریع می بخشد زیرا Pêcheur در پخش مجدد 6 برابر بیشتر از پخش زنده بیننده دارد. این مقدار قابل توجهی است! صفحه خرید زنده به سرعت به دومین صفحه پربازدید در سایت تبدیل شده است. میانگین زمان تماشای فیلم 30 دقیقه است.

👈 لینک pecheur
👈 صفحه لایو pecheur.com
SONOS
افزایش حجم درآمد، بازگشت سرمایه 35 برابری و Engagement با فروش ویدیویی
در بازار رقابتی لوازم الکترونیکی مصرفی، برآورده کردن انتظارات مشتریان و دستیابی به اهداف فروش، چالش های بزرگ تری نسبت به گذشته ایجاد می کند. برند پیشرو تجهیزات صوتی SONOS که در محصولات بی سیم تخصص دارد، برای رفع نیاز خود به افزایش تعامل با مشتری، به تجارت ویدیویی روی آورد.
چالش :
با فنی تر شدن محصولات و دانش بیشتر مشتریان در زمینه فناوری، SONOS می دانست که باید تجربیات تعاملی و شخصی سازی شده تری را برای کمک به خریداران در تصمیم گیری آگاهانه هنگام خرید ارائه کند.
راه حل :
تجارت ویدیویی به عنوان یک راه حل اساسی مطرح بود و یک پلتفرم پویا برای میزبانی رویدادهای زنده تعاملی به SONOS ارائه شد. SONOS با انتخاب Bambuser به عنوان شریک تجاری پخش ویدیویی خود، از قدرت لایو فروش برای ارائه تجربه ی خرید آنلاین جذاب و شخصی سازی شده استفاده کرد.
نتایج :
لایو فروش در ایام تعطیلات برای آنها یک رویداد موفقیت آمیز بود و 21.5K بیننده و 1.6 میلیون دلار درآمد داشت. و مهمتر از همه، SONOS از زمانی که تجارت ویدیویی خود را آغاز کرده است، نرخ بازگشت سرمایه گذاری خیره کننده 3570 درصدی را در تجارت ویدیویی خود تجربه کرده است.

👈 لینک SONOS
Samsung
چطوری سامسونگ نرخ مشارکت را %25 و نرخ CTR را %15 افزایش داد
سامسونگ، برند پیشرو لوازم الکترونیکی، با Smartzer همکاری کرد تا یک سری لایو فروش را در وبسایتهای سامسونگ در آمریکای مرکزی میزبانی کند. رویدادهای خرید زنده ماهانه 60 دقیقه طول می کشد و مجموعه ای از جدیدترین محصولات را به نمایش می گذارد. رویدادهای لایو فروش توسط کارشناسانی برگزار می شود که در مورد هر محصول جدید با جزئیات صحبت می کنند و به بینندگان این امکان را می دهند که کالاها را با تخفیف بیشتری در طول لایو خریداری کنند. فناوری لایو فروش Smartzer برای افزودن عناصر تعاملی مانند نظرات زنده با نام مستعار، محصولات قابل خرید و قابلیتهای لایک به پخش زنده استفاده شد. رویداد لایو فروش همچنین دارای قابلیت افزودن به سبد خرید فوری برای یک تجربه خرید آنی است.
هدف :
سامسونگ میخواست حضور آنلاین و تجربه دیجیتالی مشتریان خود را با میزبانی یک رویداد خرید زنده ماهانه که محصولات و اختراعات جدید را تبلیغ میکند، ارتقا دهد. نمایش خرید زنده فرصتی برای مشتریان بالقوه بود تا سوالات خود را در زمان واقعی با کارشناسانی بپرسند که می توانند بلافاصله پاسخ دهند و محصولات را به نمایش بگذارند.
اجرا :
در طول نمایش خرید زنده، بینندگان میتوانند در صفحه محصول کاوش کرده و خرید کنند، و همچنین روی آیتم های برجسته که محصولات را در جریان لایو نشان می دهد، کلیک کنند. این رویداد زنده همچنین دارای قابلیت نظرات زنده بود که بینندگان میتوانستند نظرات خود را بنویسند و سوالات خود را از میزبان بپرسند.
نتایج :
با توجه به نوع محصول موجود، خرید زنده تعاملی راهی عالی برای ترویج کشف محصول برای محصولات از نوع فناوری است. با نظرات در لحظه، کارشناسان میتوانند به سرعت به سوالات پاسخ دهند تا بینندگان در طول سفر خرید خود تصمیم آگاهانه بگیرند.

👈لینک Samsung
BMW
نرخ مشارکت را %33 و نرخ CTR را %20 برای bmw سودآفرین بوده است
BMW، یک رهبر جهانی در طراحی خودرو و به سمت یک رویکرد دیجیتالی نوآورانه تر حرکت می کند تا جمع مشتریان خود را گسترش دهد و به مشتریان آنلاین خود راه جدیدی برای کشف محصولات خود از طریق قدرت ویدئوهای خرید تعاملی ارائه دهد. برای این کمپین، آنها یک تبلیغ اینستاگرامی درون فید راهاندازی کردند که در آن کاربران میتوانستند روی «بیشتر بدانید» روی پست کلیک کنند و به ویدیوی لایو زنده Smartzer هدایت شوند. این تعامل فرصتی را برای مخاطبان فراهم می کند تا در مورد ویژگی های محصول جدید BMW بیشتر بدانند و این روش بسیار عالی بود.
به عنوان شرکتی که نوآوری جزیی از ارزشهای آن است، داشتن یک لایو دیجیتالی همراه با معرفی محصولات آنها، همسو با ارزش های اصلی برند بود. به همین دلیل است که این برند خودروسازی لوکس می خواست به مشتریان آنلاین خود روش جدیدی برای کشف ویژگی های خودروی جدید سری 4 ارائه دهد.
اجرا از نظر میزان تعامل و هم از نظر نرخ کلیک موفقیتآمیز بود. بیش از 20 درصد از همه بینندگان نه تنها بر روی تبلیغ کلیک کردند بلکه با عناصر ویدیو تعامل داشتند و روی دکمه "بیشتر بیاموزید" نیز کلیک کردند و به وبسایت BMW هدایت شدند تا درباره مشخصات خودرو بدانند و آگاهانه برای خرید اقدام کنند.

👈لینک BMW
Volkswagen
چطوری فولکس واگن نرخ مشارکت را %62 افزایش داد
فولکس واگن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان است. آنها بیش از 70 سال، فناوری های نوآورانه با طرح های جذاب را برای بسیاری از مردم در دسترس قرار داده اند. این سطح از نوآوری است که همکاری با Smartzer را به ترکیبی عالی تبدیل کرده است. مثال ویدیوی تعاملی بالا نشان میدهد که چگونه تعامل میتواند آگاهی را از طریق برگزاری لایو در رسانههای اجتماعی و وبسایت افزایش دهد و بینندگان بتوانند تا درباره مشخصات Volksvagen Golf R اطلاعات بیشتری کسب کنند. این یک فرصت عالی برای فولکس واگن بود تا از این طریق برای افزایش آگاهی استفاده کند. نتیجه این ویدیوها و لایو ها، منتهی به افزایش ترافیک در وبسایت فولکس واگن شد.

👈 لینک volkswagen
Bvlgari
چطوری بولگاری نرخ مشارکت را %87 افزایش داد
بولگاری یک برند لوکس است که محصولاتی از جمله جواهرات، ساعت و عطر را به فروش می رساند. در سالهای اخیر، این برند بر افزایش حضور دیجیتالی برای دستیابی به مخاطبان رده بالای خود به روشی پیچیدهتر و تعاملی تمرکز کرده است. Smartzer با پخش لایو مشاوره در وبسایت بولگاری، به این برند اجازه میدهد بازار بالقوهای را که در قبل از این در دسترس نبود تسخیر کند. Smartzer همچنین می تواند این لایو را همزمان در سایر شبکه های اجتماعی پخش کند. Bulgari با Smartzer همکاری کرد تا این کار را برای خط جدید عطر خود که در حال راه اندازی بود انجام دهد. بولگاری یک «تیزری ویدیویی» آماده کرد که مخاطبان جدید را برای «بیشتر دیدن» و کشیدن انگشت به بالا ترغیب می کرد. سپس با کشیدن انگشت به بالا، مخاطبان را به ویدیوی تعاملی قابل خرید Smartzer هدایت می کرد که در آن مشتریان بالقوه میتوانند شروع به کسب تجربه جدیدی کنند و از طریق آن به صفحه محصول بروند.

👈لینک Bvlgari
DIOR
برگزاری مستر کلاس آرایشی و معرفی برند DIOR باعث شد نرخ اضافه شدن به سبد خرید %30 را داشته باشند
Bloomingdale میزبانی مسترکلاس خرید لایو منظم با مارک های محبوب را دارد و از اعضا خواسته می شود که به کلاس های مستر ملحق شوند و نکات، ترفندها و محصولات جدید را با میزبان (متخصصان) کشف کنند. Bloomingdale با همکاری DIOR Beauty به مشتریان خود آموزش آرایش شب و روز ارائه می دهد. این رویداد به لطف ویژگی چند زبانه Smartzer به صورت متوالی به دو زبان انگلیسی و عربی انجام می شود و آموزش توسط میکاپ آرتیست داده می شود. اینکار ارزش بیشتری به مشتریان می دهد تا فرصت پرسیدن سوالات و دریافت مشاوره را داشته باشند که اینکار مشتریان را وفادار و اعتماد بیشتری ایجاد می کند. نتایج فروش فوق العاده %30 اضافه شدن به سبد خرید رضایت کامل از لایو فروش را برای برند DIOR داشته است

👈لینک DIOR
Bloomingdale’s
صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را در نیویورک ویک با لایو فروش جشن گرفت و بازگشت سرمایه 5 برابری را تجربه کردند
Bloomingdale's یکی از شناخته شده ترین نام ها در خرده فروشی لوکس با بیش از 50 شعبه در سراسر جهان است. این برند نقش کلیدی در تعریف مدل فروشگاه لوکس ایفا کرده است و یک موسسه نمادین نیویورکی است.
هدف :
این موسسه در تلاش است تا سالگرد ۱۵۰ سالگی خود را به صورت لایو در سایت خود پخش کند تا بتواند از این طریق آگاهی از برند خود را افزایش دهد و هم چنین امکان تجربه شرکت در این سالگرد را به صورت آنلاین به افرادی که توانایی حضور فیزیکی ندارند، بدهد. علاوه بر این، بتواند محصولات جدید خود را که بر تن افراد مشهور حاضر در مراسم است به صورت تعاملی بفروش برساند.
راه حل :
در ماه های منتهی به رویداد مذکور این موسسه با همکاری Bambuser توانست استراتژی محتوایی مناسبی برای کل این مراسم در نظر بگیرد و با برگزاری لایو از قسمت های مختلف این رویداد، سلیقه مخاطبان مختلف را درگیر کند.
نتیجه :
بینندگان به طور متوسط 11 دقیقه لایو را تماشا کردند و بیش از 5000 بار دکمه "Like" را فشار دادند. در لایو 50 دقیقه ای، Bloomingdale به نرخ بازگشت سرمایه گذاری 477 درصدی دست یافت و راه جدیدی را برای ایجاد درآمد قابل توجه در رویدادهای بزرگ باز کرد.

👈 لینک bloomingdales
Free People
چطور یک برند پیشروی پوشاک زنانه راه حل متناسب با بازار خود را پیدا کرد و نرخ تبدیل خود را 3 برابر کرد
Free People یک شرکت تخصصی پوشاک زنانه و نماد مد بوهمیایی در سراسر جهان است که چالش های خرید آنلاین را با ویدئوهای تعاملی حل کرده است.
چالش :
Free People که به دلیل طراحی منحصر به فرد خود شناخته می شود، به دنبال راه حلی تعاملی برای نشان دادن اینکه سایز محصولات به چه صورت است و چگونه می توان آنها را پوشید، بودند. این شرکت با Bambuser ارتباط گرفت تا بتواند از مزایای ویدئو برای حل مشکلات مشتری، کاهش نرخ تبدیل و افزایش فروش استفاده کند. بدون افزایش هزینه برای تولید محتوا، پس از سال ها استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان کانال اصلی بازاریابی، این شرکت با هدف افزایش فروش، برگزاری لایو در وبسایت خود را در دستور کار قرار داد. آنها به این نتیجه رسیده بودند که ایجاد تعامل بیشتر در سایت مساوی است با نرخ تبدیل بیشتر.
راه حل :
Free people توانست با همکاری Bambuser در وبسایت خود محتوای آموزشی بر بستر لایو ارایه دهد و در عین حال امکان خرید همزمان محصولات معرفی شده در لایو را نیز فراهم کرد. این لایو ها که عمدتاً توسط کارشناسان داخلی Free People برگزار می شود به خریداران جهانی این امکان را می دهد که نه تنها محصولات را در زمان واقعی ببینند، بلکه سؤالات خود را در زمان واقعی بپرسند. با استفاده از ویدئو، خریداران Free People اکنون می توانند تصمیمات آگاهانه ای را بر اساس نمایش زنده محصولات بگیرند. در نتیجه، خریداران می توانند ارزش واقعی خرید خود را درک کنند.
نتایج :
امروزه، تجارت ویدیویی یک کانال بازاریابی اختصاصی برای Free people است، که باعث افزایش تعامل زنده با مشتری و خریدهایی با مرجوعی کمتر و از همه مهم تر رضایت مشتریان شده است.

👈 لینک Free People
👈 صفحه لایو freepeople.com
Lola Getts

لولا گتس چیزی فراتر از یک برند پوشاک ورزشی است. این برند که بر اساس فلسفه فراگیری و توانمندسازی تأسیس شده است، با ارائه مجموعه های لباس های ورزشی که به طور خاص برای زنان در هر اندازه و شکلی طراحی شده اند، صنعت مد را متحول می کند. لایو فروش کمک کرد نرخ تبدیل را به %19 افزایش دهد که شگفت انگیز است
چالش :
لولا گتس در مواجهه با رقابت قابل توجهی که در بازار پوشاک ورزشی است، با چندین چالش مواجه شد.
چطور بتوانیم پشت سر هم با مشتریان ارتباط داشته باشیم؟ جمع کردن گروه مشتریان شما برای تقویت حس امنیت و اعتماد ضروری است، مشابه تجربه در فروشگاه حضوری. تشکیل جلسات دوره ای به ما این امکان را می دهد که به همه سؤالات آنها پاسخ دهیم، نیازهای خاص آنها را درک کنیم و آنها را به طور مؤثر در انتخابشان راهنمایی کنیم.
چگونه اثربخشی محتوای لایو زنده را با کاربردی که میخواهیم هماهنگ کنیم؟ دومین چالش عمده ای که ما با آن مواجه هستیم، استفاده از محتوای جانبی در طول لایو است که در استراتژی فروش و بازاریابی موثر است. ایجاد تعادل مناسب بین آگاهی دادن، ایجاد سرگرمی و تحریک به خرید، نیازمند برنامه ریزی دقیق، درک عمیق مخاطبان و خلاقیت دائمی برای تطبیق و بازنگری محتوای خود به روش های نوآورانه و موثر است.
راه حل :
لولا گتس همکاری با LiveMeUp را برای غلبه بر چالشهای موجود آنرا انتخاب کرده است زیرا این برند قبلاً با Live Shopping آشنا بود ولی دنبال راه حل جامع تری بود.
نتایج :
افزایش چشمگیر 19 درصدی در نرخ تبدیل خود بین اولین و چهارمین جلسه Live خود مشاهده کرده است که همه آنها فقط در چهار Lives انجام شده است و روندی صعودی داشته. میانگین مدت زمان تماشای بینندگان 12 دقیقه است، که بسیار عالی است. علاوه بر این، نرخ تعامل بالایی با 6 واکنش به ازای هر بیننده وجود دارد. این نتایج امیدوار کننده برای برند لولا گتس یک موهبت است و او از برگزاری جلسات خرید زنده با پلتفرم LiveMeUp لذت میبرد.

👈 لینک Lola Getts
👈 صفحه لایو lolagetts.com
Dicks Sporting Goods
موفقیت بزرگترین خرده فروش محصولات ورزشی آمریکا در لایو فروش ویدیویی با افزایش 2.5 برابری نرخ تبدیل
این برند با پخش زنده توانست تمامی ابعاد محصول و ویژگی های آنرا به نمایش بگذارد و نتایج بدست آمده در فروش آنها خارج از تصور آنها بوده است و نرخ تبدیلی که داشتند بسیار رضایت بخش بوده است.

👈 لینک dicks
👈 صفحه لایو dickssportinggoods.com
Spread the love
چگونه Spread the love زمان حضور مشتریان را در سایت خود ۲۵۰ ٪ افزایش داد؟ و %14 از بینندگان لایو را به خریدار تبدیل کردند
یک شرکت تولید کننده مواد غذایی است که به صورت خانوادگی اداره می شود. آنها با تولید و فروش کره بادام زمینی خانگی و ارائه آن به خانواده و دوستان خود شروع کردند. اکنون این محصول در ایالات متحده و سایر نقاط جهان به فروش می رسد. آنها از طریق پخش زنده(لایو فروش)، ترافیک را به تعامل و تعامل را به فروش بیشتر تبدیل کردند.
۱. ایجاد ترافیک در سایت
FIREWORK به این شرکت کمک کرد تا ترافیک رسانه ای موجود خود را با پخش همزمان لایو فروش در چندین رسانه اجتماعی افزایش دهد. این استراتژی ترافیک سایت را به طور قابل توجهی در طول پخش زنده(لایو فروش) افزایش داد.
۲. تبدیل ترافیک به تعامل
این شرکت توانست ترافیک را از طریق پخش زنده(لایو فروش) و ویدیوهای قابل خرید با Firework تبدیل به تعامل کند. آنها با به اشتراک گذاشتن داستان برند خود و نمایش محصولات جدید، توانستند زمان حضور در سایت را تا 250% افزایش دهند.
۳. تبدیل! تبدیل! تبدیل!
Firework توانست با ایجاد امکان خرید حین تماشای لایو و ساده کردن سفر خرید برای مشتریان، نرخ تبدیل بینندگان لایو های فروش را به 14 درصد افزایش دهد.

👈 لینک Spread the Love
Beekman 1802
چگونه Beekman 1802 نیمی از فروش خود را در 90 دقیقه اول فصل به دست آورد؟
برنت ریج و جاش کیلمر-پورسل، بنیانگذاران بزرگترین شرکت مراقبت از پوست مبتنی بر شیر بز هستند.
۱. ترکیب خرید حضوری و آنلاین
زمانی که برند Beekman 1802 تصمیم گرفت رویداد حضوری خود را نیز در سایت به صورت لایو به تمام مردم جهان نمایش دهد، توانست تاثیر خود را چند برابر کند و هزاران بیننده آنلاین را به خود جلب کند. و سطح جدیدی از تعامل و ارتباط آنی را تجربه کرد.
۲. فروش فوق العاده در زمان واقعی و در لحظه
90 دقیقه رویداد لایو ، بازدهیش در مقایسه با کل کمپین های حضوری 24 ساعت قبلی این برند، برابر شد و در این زمان کوتاه موجی بزرگ از فروش را به همراه داشت. در آن یک ساعت و نیم کوتاه، Beekman 1802 توانست 51 درصد از فروش خود را در ابتدای فصل خرید به دست آورد. نتایج بینندگان ما گواه این است که لایو فروش هیجان را برای محصولات ما افزایش داده است. برای Beekman 1802، ایجاد یک رویداد خرید اجتماعی، برند را به مشتریان خود نزدیکتر کرد و به نوبه خود تجربه منحصر بفردی را به مشتریان داد.
۳. افزایش نرخ تعامل
با تقریباً 20000 بیننده، بیش از 18000 واکنش بیننده و بیش از 100000 نفر دقیقه مشاهده، Beekman 1802 به یک هدف هیجان انگیز دست یافت. Beekman 1802 در مقایسه با معیار های Firework، میانگین زمان تماشای 3.25 برابر، نرخ کلیک 4.4 برابر و نرخ تعامل 2.4 برابر را تجربه کرد. و برای Beekman 1802، این تعامل بالا به معنای فروش بیشتر است. هر چه بینندگان بیشتر تماشا کنند، دقایق بیشتری صرف کنجکاوی می کنند و هر چه بیشتر درگیر جریان باشند، فروش بیشتری اتفاق خواهد افتاد

👈 لینک beekman
👈 صفحه مشاوره لایو beekman1802.com
بررسی ارائه دهندگان لایو فروش در دنیا، هزینه، بازدهی و شرایط
جمع بندی :
لایو فروش و مشاوره ویدیویی لایو، ترند جدید دیجیتال مارکتینگ است که باعث می شود مشتریان تجربه جدیدی در خرید کسب کنند، آگاهی از نحوه کارکرد محصولات و چگونگی استفاده از آنها، دریافت مشاوره لازم پیش از خرید، ایجاد تقاضا برای خرید در ذهن مشتری از مهمترین کارکرد های سرویس لایو فروش در دنیا است و علاوه بر افزایش فروش چشمگیر باعث کاهش نرخ مرجوعی کالا (بخاطر خرید آگاهانه) و افزایش سایز سبد خرید خواهد شد. همانطور که در موارد بالا مشاهده کردیم برند های مختلفی جهت کاربرد های مختلفی از لایو فروش استفاده کردند که به نتایج شگفت انگیزی هم رسیده اند. شایان ذکر است برخی کاربرد های لایو فروش که استفاده شده بخاطر محدودیت های سرویس دهنده لایو، نتوانسته حداکثر پتانسیل فروش را آزاد کند. همینطور خیلی از این کیس ها برند های بزرگی هستند که نمی توانند شاخص های دریافت شده خود را بخاطر سو استفاده رقبا بصورت شفاف اعلام کنند که قابل درک است.
در کل سرویس لایو فروش یکی از پر بازده ترین ابزارهای موجود برای آزاد کردن حداکثر پتانسیل فروش طراحی شده است و با ایجاد تجربه خرید حضوری در فروش آنلاین تا حد زیادی جلوی ریزش مشتریان را خواهد گرفت.
Notrex به عنوان یکی از کاملترین سرویس های لایو فروش در دنیا برای ایجاد یک تجربه بی نظیر فروش در دسترس شما است که می توانید آنرا برای مدتی تست کنید و نتایج حاصل از فروش آنرا با روش های قدیمی موجود مقایسه کنید
از لینک زیر ثبت نام کنید و لایو فروش ناترکس را امتحان کنید