لوگوی ناترکس

ناترکس چکار می کند و مزایای استفاده از آن چیست :

1- امکان لایو فروش در فروشگاه

امکان لایو فروش در فروشگاه

با استفاده از ناترکس می توانید با ایجاد محیط لایو فروش تعاملی شبیه لایو اینستاگرام، قدرت ارتباط انسانی در فروش را در فروشگاه خود داشته باشید که تاکنون این امکان برای فروشگاه های آنلاین وجود نداشته و برای اولین بار توسط ناترکس ارائه می شود

2- کارشناسان فروش قدرتمند

کارشناسان فروش قدرتمند

ما در ناترکس آمار فروشنده های شما را جمع می کنیم، هر مشتری بعد از گفتگویش می تواند به اون گفتگو امتیاز دهد ما با این آمار به مدیران فروشگاه ها کمک می کنیم که کارشناس مشاور های خود را ارزیابی کنند و نسبت به ضعف هایی که وجود دارد آموزش های لازم را در نظر بگیرند. در ناترکس به عنوان یک پلتفرم تخصصی فروش پربازده تمامی این نیاز ها دیده شده چون هدف ما ارتقای فروش شماست

3- فروش محصولات مکمل و بیش فروشی

فروش محصولات مکمل و بیش فروشی

مشتری شما یک گوشی موبایل می خواهد بخرد ؟ شما با دادن آگاهی و مقایسه کردن می توانید باعث بشوید مشتری موبایل گرانتر را بخرد چون ویژگی های موبایل گرانتر ارزش خرید را دارد! به این کار Up Selling یا بیش فروشی می گویند. حالا مشتری موبایل را خریده است ؟ نیاز به گارد، هندزفری، شارژر بی سیم، گلس و ... خواهد داشت به این کار فروش محصول مکمل یا Cross Selling می گویند. کارشناس فروش های حرفه ای با بحث Cross Selling و Up Selling بخوبی آشنا هستند و می دانند که فروشگاه های بزرگ هزینه های زیادی برای این بخش می کنند تا حاشیه سود را بیشتر کنند در ناترکس با کمک محاسبه آمار بازدید و الویت بندی آن به کارشناس شما این امکان را می دهیم که محصولات مکمل و یا محصولات مورد علاقه مشتری را بخوبی بشناسد و با دادن آفرهای ویژه، سبد خرید مشتری را بیشتر پر کند.

4- پایین آوردن هزینه ها و بالا بردن سود عملیاتی فروش

پایین آوردن هزینه ها و بالا بردن سود عملیاتی فروش

برای تبلیغات چقدر هزینه می کنید ؟ ROI انواع روش هایی که استفاده کرده اید را محاسبه می کنید ؟ ناترکس با بالا بردن نرخ تبدیل بازدید کنندگان به خریداران، باعث می شود میزان هزینه های فروشگاه به شدت کاهش پیدا کند و سود بیشتری برای فروشگاه ها ایجاد شود. مدیران فروشگاه ها به ندرت این چنین ROI بالایی را تجربه خواهید کرد!

5- رضایت شغلی تیم بازاریابی و فروش

رضایت شغلی تیم بازاریابی و فروش

فروش و بازاریابی از شغل های حساس و سخت است و به طور متوسط میزان ماندگاری این افراد در یک سازمان کمتر از 9 ماه است، بیشترین مشکل مربوط به شناخت فرد از نقاط قوت و ضعف، آموزش و برنامه ریزی برای رشد آن کارشناس است، در ناترکس ارزیابی کارشناسان فروش باعث می شود هر کارشناس مسیر یادگیری مناسب خود را پیدا کند و با عملکرد بهتر، میزان درآمد فروشگاه و خودش را افزایش خواهد داد، این رضایت از فروش باعث می شود تیم انرژی بیشتری برای فعالیت داشته باشد و رضایت شغلی بسیار بالاتری نیز داشته باشند

6- پیدا کردن محصولات مناسب تر برای فروشگاه

پیدا کردن محصولات مناسب تر برای فروشگاه

چندین سال تجربه فروش دارید ؟ فکر می کنید دقیقا با سلیقه و نیاز مشتری آشنا هستید ؟ هر چقدر هم به فروش مسلط باشید ولی ارتباط با مشتری نداشته باشید و فیدبک نگیرید نمی توانید متوجه شوید چه محصولی در حال حاضر مطابق نیاز مشتری است ناترکس با فضای تعاملی که دارد به کارشناس شما کمک می کند که حین مشاوره در صورت انتخاب نکردن محصول توسط مشتری دلایل آنرا یادداشت کنند و در انتهای ماه یا هفته با تیم فروش و بازاریابی نتایج را بررسی کنید و محصولات فروشگاه اینترنتی خود را در راستای نیاز بازار و مشتری تامین کنید (گاهی شده فروشگاهی محصولاتی را ارائه می دهد که اصلا مورد نیاز مشتریش نبود و این را بدون تعامل و فیدبک گرفتن چطور باید متوجه شود ؟ )

7- انتخاب بهترین مشتری برای گفتگو

انتخاب بهترین مشتری برای گفتگو

مشتری ها برای گفتگو در یک صف انتظار قرار می گیرند و توسط کارشناس برای گفتگو انتخاب می شود وقتی کارشناسی می خواهد بهترین گزینه را برای گفتگو انتخاب کند نیاز به اطلاعات دارد ما در ناترکس خلاصه ای از آمار مشتری را قبل از گفتگو در لیست انتظار به کارشناس نمایش می دهیم و کارشناس با بررسی میزان آمار میتواند متوجه شود که احتمالا کدام مشتری کیفیت بیشتری برای خرید کردن دارد

8- فروشگاه زنده می شود

فروشگاه زنده می شود

وارد فروشگاه های فیزیکی حرفه ای که می شوید یک فروشنده با لبخند به مشتری سلام می کند و خوش آمد می گوید، حواسش به مشتری است که اگر نیاز به کمکی داشت در کنار او باشد، این در فرهنگ خرید ما بیشتر خودش رو نشون میده ما دوست داریم قبل از خرید با فروشنده گرم بگیریم و خوش و بش کنیم، این انتقال حس گرم، اعتماد بر انگیز است و اغلب موارد فروش را دگرگون می کند کافیه با فروشگاه های آماتور که فروشنده بدون سلام سرش تو گوشیش هست و اصلا نمیدونه کی مشتری اومد داخل فروشگاه و کی رفت بیرون، مشتری هر وقت هم سوالی داشت با جمله تو که خریدار نیستی اگر خریداری بیارم روبرو میشه . مشتری هم با دلسردی از فروشگاه خارج می شود. همین اتفاق در فروشگاه های آنلاین هم رخ می دهد فروشگاه هر چقدر هم حرفه ای طراحی شده باشد فاقد تعامل انسانی باشد ارتباط گرم صورت نمی گیرد اعتماد سخت است و فروشگاه حالت مرده و بی روح دارد ولی با اضافه کردن ناترکس، فروشگاه به محیطی پویا و دارای تعامل تبدیل می شود و همان تجربه خرید حضوری به مشتریان منتقل می شود چه بسا بهتر و لذت بخش تر

9- افزایش رتبه سئو

افزایش رتبه سئو

وقتی شما فروشگاه اینترنتی داشته باشید سئو از نان شب واجب تر میشه. شما با سئو بهتر در جایگاه بالاتری در نتایج سرچ قرار می گیرید و میزان ترافیک ورودی سایت شما افزایش می یابد و این یعنی ارزانترین راه برای پر کردن بخش ابتدای قیف فروش، در حقیقت ناترکس علاوه بر 3 بخش انتهایی قیف فروش به ابتدای قیف هم کمک بزرگی می کند. چند فاکتور بسیار مهم در SEO افزایش تعداد Pageview، مقدار Dwell Time و مقدار Time on Page است ولی چطوری میشود آنرا افزایش داد؟ با بیشتر ماندن صد ها بیننده در لایو فروشگاه و باز شدن صفحات محصول پیشنهاد شده در فروشگاه شما تعداد Pageview، مقدار Dwell Time و مقدار Time on Page افزایش می یابد دقت داشته باشید که محیط لایو در دامین فروشگاه شما است و همه صفحات پیشنهاد شده در iframe باز خواهد شد و چون iframe origin با origin فروشگاه شما یکی است کوکی ها به اشتراک گذاشته می شود و گوگل آنالیتیکس داده های مورد نیازش را براحتی جمع آوری می کند و مقدار نرخ پرش یا Bunce Rate صفر نخواهیم داشت. سئوی قوی تر منجر به افزایش رتبه سئو بالاتر می شود که ترافیک ورودی سایت شما را افزایش می دهد و ابتدای قیف فروش شما بزرگتر می شود و این یعنی باز فروش بیشتر که از فروشگاه و انتخاب هوشمندانه ای که داشتید بوجود می آید

10- دریافت آمار علاقمندی مشتری

دریافت آمار علاقمندی مشتری

ناترکس آمار بازدید و علاقمندی مشتریان را جمع می کند و در لایو فروش بصورت اختصاصی در اختیار کارشناس فروش شما می گذارد سپس کارشناس شما با علاقمندی و سلیقه مشتری آشنا شده و می تواند کالای هدفمندتری را پیشنهاد دهد، فهمیدن کالاهای مورد علاقه مشتریان، پیشنهاد دادن و مشاوره دادن روی آنها تعداد سبد خرید های فروشگاه شما را به شدت افزایش می دهد. همینطور موجب بازگشت مشتری شما برای خرید مجدد خواهد شد چون فروشگاه شما جایی است که می داند مشتری چی میخواهد و به چه چیزهایی علاقمند است!!

11- مشتری وفادار

مشتری وفادار

چی مشتری رو وفادار میکنه ؟ وجود ارتباط قوی برای ایجاد اعتماد، محصول مطابق با نیاز مشتری، قیمت مناسب، خدمات قبل، حین و بعد از فروش مورد انتظار مشتری و رضایت بعد از خرید لذت بخش، مشتری را عاشق برند شما خواهد کرد. مشتری دوست دارد این تجربه را دوباره تکرار کند و این تکرار خرید مشتری را وفادار می کند. ناترکس ابزاری است که خیلی سریعتر مشتری شما را به سمت وفاداری می برد

12- فروش گروهی

فروش گروهی

چون محیط لایو در فروشگاه شما اجرا خواهد شد، کارشناس فروش می تواند صفحه هر محصولی که بخواهد را برای مشتری جاری و صدها بیننده پیشنهاد دهد سپس آن محصول برای همه بینندگان لایو بصورت خودکار قابل نمایش خواهد شد و مشاور شما با توضیحاتی که روی آن می دهد صد ها مشتری را جذب اون محصول خواهد کرد همچنین ابهامات و سوالات حین خرید مشتری را برطرف می کند، از بین آن صدها بیننده گروهی برای خرید آن محصول علاقمند خواهند شد و وارد قیف فروش شما می شوند که منجر به فروش بیشتر خواهد شد، این خرید گروهی همزمان قدرتی است که از طریق لایو فروش به تیم فروش شما منتقل می شود که در گذشته چنین امکانی برای فروشگاه ها وجود نداشت و باید با ROI های (نرخ بازگشت سرمایه گذاری =ROI ) غیر اقتصادی از راه تبلیغات گسترده بدست می آوردید که حاشیه سود شما را کم می کرد.

13- تجربه لذت بخش خرید با تعامل انسانی

تجربه لذت بخش خرید با تعامل انسانی

خرید بصورت تعامل مستقیم انسانی (حالتی که مشتری در خرید حضوری تجربه می کند) و حل شدن ابهامات و سوالات پیش و حین خرید مشتری، تجربه ای لذت بخش و جدید از خرید را به مشتری شما منتقل می کند و مشتریانتان در مورد این تجربه با دیگران حرف خواهند زد و با این کار به سرعت بین کاربران وایرال خواهید شد، بازاریابی دهان به دهان ارزانترین و موثرترین روش بازاریابی و فروش است و تعداد مشتریان شما را به صورت تصاعدی افزایش می دهد و رشدی سریع در فروش را تجربه خواهید کرد که مزیت بسیار بزرگ و ارزشمندی است

14- برندینگ سریعتر و قوی تر

برندینگ سریعتر و قوی تر

هر وقت شما دیدید که فروش شما وابسته به تبلیغات است و با تمام شدن زمان تبلیغ فروش هم افت می کند این یعنی شما هنوز برندی قدرتمند ندارید هر برندی که ارتباط نزدیک و مثبتی با مشتریانش ایجاد کند سریعتر مسیر برندینگ را طی می کند، تعامل مشتری و کارشناس فروش شما (که نماینده برند شما هم هست) می تواند سریعتر نتایج برندینگ مورد انتظارتون را برآورده کند . برند قوی تر موجب محبوبیت و بالاتر رفتن نرخ سودآوری شما نیز می شود و دیگر نیازی به هزینه های زیاد تبلیغات برای رشد کسب و کار خود نخواهید داشت

15- رضایت از خرید بسیار بالا

رضایت از خرید بسیار بالا

طبق الگوهای جدید فروش، فروشنده نباید خریدار را مجبور به خرید کند چون موجب نارضایتی بعد از خرید می شود. اتاق لایو فروش ناترکس بواسطه ارتباط مستقیم و تصویری بین کارشناس فروش و خریدار، فضایی عالی برای دادن آگاهی به مشتری ایجاد کرده است با دادن آگاهی به مشتری قدرت تصمیم گیری مشتری برای خرید افزایش پیدا می کند و این مشتری است که می خرد و کسی به اون چیزی نمی فروشد و این حس رضایت از خرید بسیار بالایی را همراه خواهد داشت رضایت از خرید مشتری همیشه با حس خوشایندی همراه است که باعث می شوند مشتری مجدد در آینده از شما خرید کند و همینطور به اطرافیان خود خرید از فروشگاه شما را پیشنهاد دهد و حتی از فروشگاه شما همانند یک وکیل مدافع، دفاع کند، خرید مجدد مشتری ها، بزرگترین هدفی است که فروشگاه ها بعد از کمپین های شگفت انگیز با بودجه های کلان دنبال می کنند ولی شما با کمترین هزینه این تجربه لذت بخش را به مشتری خود می دهید، در مدل های جدیدتر قیف فروش بخش های Loyalty ، Retention، Satisfaction و Advocacy هم اضافه شده که هر کسب و کار موفقی باید در قیف فروش خود داشته باشد


برای تجربه کردن ویژگی های جالب لایو فروش ناترکس در وب سایت خودتان ناترکس را از طریق لینک زیر برای مدتی امتحان کنید. ثبت نام و استقرار ناترکس بسرعت قابل انجام است و در حد صرف یک چای، زمان نیاز دارد. خودمون هم در کل مسیر نصب و استقرار کنارت هستیم و مشکلات احتمالی سایتتون رو حل می کنیم.

با ناترکس از امروز بیشتر بفروشید:

ثبت نام رایگانه لذت فروش بیشتر را باید تجربه کنید